نتیجه و ویدئو خلاصه بازی منچستریونایتد و منچسترسیتی در فینال جام حذفی پخش زنده بازی بایرلورکوزن و کایزرسلاترن (۵ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی العین و یوکوهاما مارینوس در فینال لیگ قهرمانان آسیا (۵ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بررسی ۲ بازی باقیمانده پرسپولیس و استقلال در لیگ برتر | لیگ ایران در اوج هیجان و اضطراب پایان فصل برای اسدی پائز، ۱۴ بازیکن خود برای دیدار با کوبا را مشخص کرد لیگ ملت‌های والیبال - ۲۰۲۴ | ایران از کسب سهمیه المپیک دور شد + جدول طعنه سنگین هواداران استقلال به جواد نکونام | به جای تسلیم شدن، عذرخواهی کن! مجازی‌ها علیه نکونام متحد شدند| هشتگ اخراج از استقلال! ایران با ۱۴ مدال در پارادوومیدانی جهان به کار خود پایان داد پخش زنده بازی منچستریونایتد و منچسترسیتی در فینال جام حذفی (۵ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تاریخ و ساعت بازی ایران و کوبا در لیگ ملت‌های والیبال | کار سخت شاگردان پائژ برای کسب اولین برد برگزاری قرعه‌کشی مرحله نیمه نهایی جام حذفی فوتبال | زمان برگزاری نیمه نهایی و فینال مشخص شد لیست خروجی پرسپولیس تکذیب شد پیشنهاد خارجی برای سرمربی پرسپولیس رسید ناپل در انتظار کونته ستاره پرسپولیس با پیشنهاد استقلال روبه‌رو شد! شکایت استقلال خوزستان از داوری به AFC و فیفا آپشن عجیب برای مربی لیگ یکی
سرخط خبرها

خاکساری:بلاتکلیفی به صلاح بسکتبال نیست| هیات‌ها نباید به دنبال تعویق انداختن انتخابات باشند!

  • کد خبر: ۱۰۰۱۱۹
  • ۰۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۷
خاکساری:بلاتکلیفی به صلاح بسکتبال نیست| هیات‌ها نباید به دنبال تعویق انداختن انتخابات باشند!
انتخابات فدراسیون بسکتبال در تاریخ 9 اسفندماه قرار است برگزار شود اما باز شنیده می شود عده ای از روسای هیات ها به دنبال کارشکنی و به تعویق انداختن آن هستند!

سعیده فتحی/شهرآرانیوز، طبق اعلام فدراسیون بسکتبال، انتخابات ریاست این رشته قرار است در تاریخ ۹ اسفندماه برگزار شود و مهیار عسگریان سرپرست فدراسیون نیز با تائید این مطلب گفته است: «تائید صلاحیت‌های جواد داوری، کرم احمدیان، شاپور یاوری و حمید عباسی آمده و به آن‌ها اعلام هم شده است. این ۴ کاندید برای تماشای بازی تیم ملی برابر قزاقستان در تاریخ ۵ اسفند هم در سالن آزادی حضور خواهند داشت.»
در چنین شرایطی این روز‌ها شنیده می‌شود که دوباره برخی به دنبال تعویق انداختن انتخابات هستند، آن‌هایی که از تائید صلاحیت رامین طباطبایی ناامید شده و حالا می‌خواهند انتخابات را به ثبت نام مجدد برسانند تا یک گزینه از طرف خودشان وارد میدان کنند! برای این عده مشخص است که بسکتبال چندان اهمیت ندارد و برای منافع خودشان دوباره به تکاپو افتاده اند، اما آن چیزی که معلوم است این بار وزارت ورزش عزم خود را جزم کرده تا انتخابات بسکتبال را به سرانجام برساند و با این حواشی که برخی به دنبال آن هستند کاری ندارد.
سرمنشا این حواشی هم شایعه شده کسی نیست جز فریدون رئیسی سرپرست کمیته امور استان‌های فدراسیون بسکتبال که در زمان ریاست طباطبایی به این سمت رسید و پس از آنکه برای سومین بار مجمع را به بهانه کرونا لغو کردند حالا شنیده می‌شود به دنبال برگزاری جلسه با روسای هیات‌ها هستند تا از حضور آن‌ها در مجمع جلوگیری کنند تا این بار اینگونه انتخابات به تعویق بیفتد! اما روسای هیات‌ها باهوش‌تر از آن هستند که بخواهند دست به چنین کاری بزنند که هم به ضرر بسکتبال و هم به ضرر خود آنهاست.
مصطفی خاکسار رئیس هیات استان فارس نیز چنین نظری دارد و می‌گوید: بلاتکلیفی اصلا به صلاح بسکتبال نیست و باید هرچه سریعتر انتخابات برگزار شود. ما هم دوست داریم که زودتر رئیس آینده را بشناسیم.
او درباره جلسه‌ای که شنیده می‌شود قرار است به مدیریت رئیسی و با حضور روسای هیات‌ها برگزار شود می‌گوید: رئیسی دبیر هیات خود ماست و من که چنین چیزی نشنیدم و به نظرم هم کار درستی نیست. هیات‌ها نباید به دنبال تعویق انداختن انتخابات باشند. الان ۴ گزینه وجود دارد و باید از بین آن‌ها اصلح‌ترین را انتخاب کنیم. جواد داوری انسان خوب و بسکتبالیست حرفه ای بوده و ما با هم همدوره بوده ایم. کرم احمدیان هم از بازیکنان خوب بسکتبال بوده و من روی این دو شناخت خوبی دارم، اما متاسفانه دو گزینه دیگر را نمی‌شناسم. به هر حال هر کسی خوبی و بدی دارد، نقطه ضعف و قوت دارد. آقای طباطبایی هم در دوره خودش تلاشش را کرد، حالا هم به هر دلیلی که تائید صلاحیت نشده در این مجمع نیست و ما باید تکلیف را زودتر مشخص کنیم
او در ادامه می‌گوید: وقتی این شایعات درباره هیات‌ها مطرح می‌شود چهره جالبی ندارد و همه می‌دانیم که تعویق انداختن انتخابات به بسکتبال آسیب می‌زند پس باید همه تلاش کنیم تا دیگر این اتفاق نیفتد. هر سری ما هماهنگی‌ها را انجام می‌دهیم، بلیت می‌خریم بعد روز قبل از مجمع اعلام می‌کنند که به تعویق افتاد و این در شأن بسکتبال و ما نیست. من فرهنگی هستم و هربار باید کلاس هایم را هماهنگ کنم از همین رو امیدوارم این بار انتخابات برگزار شود تا دیگر به مشکل نخوریم.
خاکساری می‌گوید: هر کسی که در آینده رئیس فدراسیون می‌شود اول از همه باید مسابقات لیگ برتر را سروسامان دهد. ما در لیگ تیم نداریم، اما من شاهد هستم تیم‌ها تا چه اندازه با این مدل برگزاری مخالف هستند و باید فرمت رقابت‌ها را تغییر داد. تعداد مسابقات در زیر گروه‌ها بیشتر شد و این اتفاق خوبی است، اما امیدواریم رئیس جدید فکری به حال ورودیه‌ها بکند، چون در این شرایط کرونایی برای خیلی‌ها ورودیه سنگین است و عده‌ای با هزینه شخصی تیمداری می‌کنند که برای آن‌ها سخت است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->